SIMPLE
Diary Owner Friends


About Me

Nuraqilah Syahida,16 be.Suka main main dan tak pernah serious.Suka makan. Dah KBYE.


Shoutbox

Sosial
: Qyla Sempoi
: Aqyla_Sisimple
: qyla_poi
Teman
SAYANG



Asrama ? Ohh Ya !
Sunday 14 September 2014 | 0 Miku(s)

Assalamualaikum dan salam sejahtera. fuhh bukan berhabuk lagi blog ni. Baru je buat blog ni. Hee, lama dah tak aktiv blog. So, tahun ni nak aktif balik.Url lama dah lupa. So, my buat baru. Create blog baru sebab banyak pengalamn ni nak kongsi. Sebab gue sudah sah jadi budak asrama. ASPURI. hewhew. Tahun ni banyak sangat kenangan dan pengalaman pahit yang aku dah tempuhi. Yelaa, asrama kan, mesti lah berbagai junior and senior. baiknya macam mana, kereknya macam mana. Kan Kan ? Siapa yang duduk asrama tu ? Meh lah kongsi kat kite. Nak tahu gak perasaan anda dok asrama. Bagi aku, best sangat dok asrama. Lagi lagi dapat kawan yang gila gila kan. Aku first time duk asrama, so dapat lah rasa kegembiraan nya tu. HAHA. So, nak kongsi ni. First masuk asrama memang excited sangat. Yelaa, jakun lah katakan. Budak baru kan. Tapi dalam masa yang sama, sayang jugak nak tinggalkan STPD. 3 tahun beb kat sana. banyak kenangan. Sayang nak tinggalkan kawan kawan yang dah masak dengan perangai aku. So bermulalah 2014. Duduk di asrama. Hidup berdikari lah katakan. First masuk dorm, aku berkenalan dengan Antasha yang sememangnya aku dah kenal. Berkenalan dengan budak kerek, Wahidah. Ingat dia form5, rupanya baru form2. Datang pula minah sempoi namanya Isha. Muka dia sweet je. Manis dipandang. Bermula lah sesi tegur menegur dan berbual bual. Wahh, pakunya ayat gue. Lepas dah kenal kenal tu,rupanya dia sama batch dengan aku, form 4 juge. Haihh, nasib lah dah ada kawan. Datang pulak, si Mantop(Budak muka takde perasaan),Aten dan juga Meen. Datang pulak si AinDon. Semua duduk atas katil aku. Aku diam je lah kan, sebab taktahu nak cakap apa. Bekenalan dan punya berkenalan.....Terjalinlah hubungan persahabatan.sampai sekarang. Then, bila dieorg imbas kembali time aku first datang SMKYTR, dieorg kata aku kerek, bajet bagus,berlagak,sombong. Dan aku gelak je lah. Tu lah aku kata, jangan tengok rupa aku. Sebab muka aku memang cam bagus sikit kalau tak kenal. If dah kenal. Haaaa, tahu lah setannya keluar kan :) Macam macam jenis perangai aku jumpa kat asrama ni. Belum lagi aku keluar kan cerita pasal perangai senior and junior. OPSSS ! Aib orang kan ? Takkan aku nak cerita. Sebab aku tahu,aku pun banyak kekurangan diri. Tak sempurna mana. So, mana yang salah tu, tegur tegur lah sesama sahabat :)

Sekian,


Post a Comment